.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش "شهروند الكترونيك" در گرگان برگزار شد

همايش بزرگ فناوري اطلاعات (‪ (IT‬با عنوان "شهروند الكترونيك" با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان، شهرداري و شوراي اسلامي شهر گرگان و بانك تجارت استان روز گذشته در تالار "فخرالدين اسعد گرگاني" برگزار شد.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان درمراسم افتتاح اين همايش با اشاره به اينكه عصر حاضر، عصر توانايي است و ملتي كه خود را به علوم و دانش روز مجهز نكند بي‌شك در انزوا قرار مي‌گيرد گفت: در عصر ارتباطات و فن آوري نمي توان به شيوه سنتي زمينه صعود و پيشرفت خود و جامعه را فراهم كرد.

دكتر"غلامرضا منتظري" افزود: تجهيز شدن به عناصري همچون دانش، دقت، بينش و سرعت راه رسيدن به بام عزت، توانمندي و سرافراري است و بايد شرايطي فراهم شود كه خانواده فرهنگ و ارشاد نيز بتوانند از فرصت‌ها به طور شايسته بهره برده و با ارتقاء سطح دانايي و مهارت خويش بتوانند اسباب تكامل فكري، معنوي و علمي را فراهم كنند.

معاون پخش پژوهش و مطالعات مجتمع بين‌المللي وتوسعه ‪ IT‬نيز در اين همايش با اشاره به واژه فن‌آوري اطلاعات گفت: فن‌آوري اطلاعات مي‌تواند شامل تمام دانش‌ها، فن‌آوري‌ها و تكنولوژي‌ها باشد كه به سازماندهي، تحليل و پردازش اطلاعات منجر مي‌شود.

"محمد كرمي" در ادامه به بيان استاندارد آموزش شهروند الكترونيك، كاركردهاي سيستم بانكي كشور در جامعه الكترونيكي و نقش كارت پول و كارت اعتباري در موفقيت‌هاي پروژه شهروند الكترونيك و نقش پروژه آموزش شهروند الكترونيكي در تسريع و تسهيل روند دستيابي به جامعه الكترونيكي پرداخت.

وي هدف از برگزاري دوره آموزش شهروند الكترونيك در استان را استقرار دولت الكترونيك و بالابردن سطح آگاهي جامعه نسبت به كار الكترونيكي در رشته‌هاي مختلف با ظرفيت بالا در زمينه‌هاي "زبان انگليسي، ‪ IT‬و رايانه، بانكداري الكترونيكي و كارآفريني براي نوجوانان و جوانان بيان كرد.

وي تصريح كرد: با اجراي كامل اين پروژه در استان، ارتباطات تجاري - اقتصادي اين منطقه با ساير نقاط جهان در كوتاهترين زمان با هزينه بسيار پايين انجام مي‌شود.

در پايان اين همايش، به قيد قرعه به ‪ ۱۵‬نفر ازشركت‌كنندگان بسته‌هاي آموزشي اهداء شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 بهمن 1392
سلام من كارشناس ارشداقتصادم تمايل داشتم درزمينه شهروندالكترونيك فعاليت داشته باشم لطفاراهنماييم كنيد
باسپاس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.